Politică de confidențialitate

1. INTRODUCERE

Tratăm cu seriozitate și responsabilitate confidențialitatea datelor cu caracter personal, iar securitatea acestora reprezintă o prioritate pentru noi.

De aceea, ne angajăm să respectăm noile reguli impuse de Regulamentul european nr. 2016/679 denumit “Regulamentul” în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Prin intermediul prezentei politici îți explicam ce date cu caracter personal prelucrăm, cum le colectăm, cum le folosim și, mai ales, cum îți protejăm aceste date.

De asemenea, te informăm și asupra drepturilor de care beneficiezi și te ghidăm cu privire la modalitatea de exercitare a acestora.


2.DESPRE NOI

Sediul nostru sediul social în BUCUREȘTI, BD. BASARABIA NR 17, SECTOR 2, CIF RO15447180, J40/6733/2003.

Reprezentantul legal al societății este CĂLIN CAVALERU și poate fi contactat la adresa BD. BASARABIA NR 17, SECTOR 2, BUCUREȘTI și la adresa de e-mail calin.cavaleru@htdi.ro.

Din punct de vedere al Regulamentului EU 679/2016, SC H.T.D.I. CONSULT SRL este operator de date cu caracter personal și are desemnată o persoană responsabilă CALIN CAVALERU cu protecția datelor care poate fi contactată la:

  • email: gdpr@calincavaleru.ro
  • adresa: BD. BASARABIA NR 17, SECTOR 2, BUCUREȘTI, în atenția RESPONSABILULUI PENTRU DATE PERSONALE.

3. CE DATE COLECTAM ȘI CUM LE COLECTAM

Utilizăm doar acele informații strict necesare și relevante pentru afacerea noastră și pentru nevoile tale de consumator și le colectăm prin intermediul site-ului nostru care este găzduit și administrat în România.

Intrăm în posesia datelor tale, în principal ca urmare a faptului ca tu optezi să ni le dezvălui în mod voluntar dar și prin captare automată, la momentul accesări paginii noastre, ca urmare a utilizării de tehnologie și programe informatice specifice.

Deși poți să vizitezi site-ul nostru fără să fii nevoit să îți dezvălui identitatea, poți să ne furnizezi în mod direct, datele tale personale, atunci când folosești:

 

1. Formularul de comanda pentru a cumpăra produse și/sau servicii de la noi.

Datele tale referitoare la nume și prenume, adresa de contractare și facturare, e-mailul și telefonul le folosim cu scopul de a-ti prelua și prelucra comanda și pentru a comunica cu tine în cazul intervenirii unor situații neprevăzute.

În situația în care nu ești de acord să ne dezvălui aceste informații solicitate, este posibil să nu iți putem onora comanda de produse/servicii.

 

2. Formularul de newsletter prin intermediul căruia îți transmitem materiale de marketing și publicitate folosind datele tale de identificare precum nume și prenume.

Îți vom trimite comunicări privind noutățile din oferta noastră numai dacă ai optat în acest sens.

Poți alege oricând să te răzgândești, iar retragerea consimțământului o poți face prin bifarea butonului de dezabonare, conform instrucțiunilor incluse în e-mail.

 

3. Formularul de contact al serviciului de relații clienți în cadrul căruia completezi și ne comunici datele tale de identificare și de contact pentru a ne da posibilitatea să îți răspundem la solicitări.


Captarea automata de date se realizează prin intermediul:

  • tehnologiei cookie; cookie reprezintă un fragment de informație transmisa din pagina web, salvata de browser pe hard disk-ul calculatorului tău și pe care noi o putem accesa ulterior. Acesta reține informații statistice necesare unei paginii web pentru a personaliza sesiunea de navigare (ex. prin afișarea unor imagini dinamice cu produse de interes) precum pagini web vizitate anterior, descărcările făcute, furnizorul de internet utilizat, țara de origine a vizitatorului site-ului.

Cele mai obișnuite cookie-uri sunt:

  • Tehnice: ne sunt absolut necesare pentru a ne asigura de eficienta site-ului din perspectiva tehnică,
  • Funcționale: memorează alegerile tale și ne ajuta să îmbunătățim experiența ta de shopping pe site-ul nostru,
  • De performanță: ne ajută să măsuram performanța site-ului utilizând informații despre modul în care vizitatorii navighează în site,
  • De redirecționare: ne ajută să plasăm anunțuri publicitare în alte pagini web pe care le folosești
  • Plug-in de social media: pentru a ne conecta clienții la diferite canale social-media.

Colectăm și prelucrăm datele furnizate de tehnologia cookie doar dacă ne permiți acest lucru.

  • fișierelor jurnal de servere web standard, ne oferă informații statistice referitoare la numărul de vizitatori și ne permit să evaluam capacitatea tehnică a paginii noastre.

Prin intermediul acestora colectăm câteva informații referitoare la adresa de IP însă acestea nu sunt în măsură să te identifice în mod direct, ci să ne ofere date statistice în legătură cu traficul pe pagină.


Google Analytics

Pagina noastră de internet utilizează serviciul de analiza web „Google Adwords/Analytics“ al societății Google Inc., în scop statistic.

Această pagină de internet utilizează Google Analytics, un serviciu de analiză al web-ului pus la dispoziție de Google, Inc. („Google”), care la rândul sau, utilizează cookies. Informația generată de cookie despre modul dumneavoastră de utilizare al site-ului va fi transmis și stocată pe serverele Google din SUA.

În cazul în care anonimizarea adresei IP este activată, IP-ul dumneavoastră va fi scurtat în spațiul statelor membre al Uniunii Europene sau a altor terți membrii ai Spațiului Economic European. Doar în cazuri excepționale, adresa IP întreagă va fi transmisa către un server Google în SUA și scurtată acolo. Anonimizarea IP este activată pentru acest site. Google va folosi aceasta informație în numele operatorului acestui site pentru scopul evaluării utilizării dumneavoastră a site-ului, va genera rapoarte despre activitatea pe site pentru operatori de pagini web și le va furniza și alte servicii legate de activitatea site-ului și utilizarea internetului.

Adresa IP pe care o transmite browserul dumneavoastră nu va fi asociată cu alte date deținute de către Google. Puteți refuza utilizarea cookie-urilor, prin selectarea setărilor adecvate ale browserului dumneavoastră, însă în aceasta situație s-ar putea să nu mai puteți utiliza toate funcționalitățile site-ului. Puteți, de asemenea, opta pentru a nu mai utiliza Google Analytics pe viitor prin descărcarea și instalarea Google Analytics Opt-out Browser Addon pentru browserul dumneavoastră: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en.

 

Facebook pixel

Folosim Pixelul Facebook ca și instrument de analiza care să ne permită să măsurăm eficacitatea activităților publicitate. Folosim datele furnizate de pixel pentru a ne asigura că reclamele noastre sunt afișate persoanelor potrivite și beneficia de instrumentele de publicitate oferite de Facebook.

 

Plugin-uri de rețele sociale

Pagina noastră de internet utilizează „plugin-uri” de la operatorii de rețele sociale (de ex.: www.facebook.com). Toate plugin-urile de rețele sociale de pe pagina noastră de internet sunt marcate clar și distinct:

Facebook share, Goole +1, ReTweet -> Script de partajare a informațiilor despre produs pe rețelele sociale.

Cu ajutorul acestui plugin, clienții sau vizitatorii au posibilitatea sa-si distribuie produsul sau produsele lor favorite pe paginile lor de Facebook, pe Google+ sau pe platforma Twitter. Procesul consta într-un transfer de date (poze, link-uri, text) intre magazinul online https://calincavaleru.ro/ și platforma Facebook, Google+ sau Twitter. Nota! Acest plugin nu colectează date personale ale clienților!

Pentru a fi de acord sau ați retrage acordul privind prelucrarea automata prin intermediul programelor sau tehnologiilor mai sus menționate, setează aceasta opțiune în cadrul mesajului de întâmpinare pe care îl primești la accesarea site-ului / efectuează setările adecvate în browser-ul tău.
Pentru mai multe detalii accesează politica noastră de cookies.

În cazul în care optezi să navighezi fără aceste tehnologii sau programe, unele funcționalități sau caracteristici ale site-ului nu vor putea fi utilizate.

Dacă vei completa toate formularele postate în site și dacă accepți utilizarea integrala a programelor și tehnologiilor de captare automata, vom colecta următoarele date:

  • date de identitate: nume și prenume, numele companiei pe care o reprezinti
  • date de contact: adresa e-mail, telefon, eventual adresa contractare și facturare
  • date privind tranzacțiile comerciale: servicii și produse achiziționate de la noi, metoda de plată
  • date tehnice: date de conectare, inclusiv IP, sistemul și platforma de operare, identificare browser, locația, tehnologii folosite pe dispozitivele utilizate pentru accesarea site-ului
  • date de utilizare: a site-ului web, a produselor și serviciilor noastre,
  • date de marketing: preferințele tale de a primi informări de la noi sau de la terți

4. SCOPUL COLECTĂRII și TEMEIUL JURIDIC

Colectăm informați ce conțin date personale sau tehnice în principal pentru:

 

1. A ne îndeplini obligațiile contractuale asumate fata de tine (creare și administrare cont, prelucrarea comenzii inclusiv confirmare/anulare, facturare și expediere, retur/schimb de produse inclusiv rambursarea integrala sau parțială a contravalorii, asigurare servicii suport).

Temeiul colectării este unul legal și necesar încheierii unui contract intre tine și compania noastră.


2. Îmbunătățirea serviciilor noastre și a experienței tale de cumpărături pe site–ul nostru.

Pentru a realiza aceasta activitate ne întemeiem pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale dar suntem atenți și la respectarea drepturilor și libertăților tale astfel încât îți oferim posibilitatea facila de dezabonare de la utilizarea programelor și tehnologiilor pe care le folosim în procesul de colectare și prelucrare date.


3. Marketing direct

Ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul tău prealabil. Poți să te răzgândești oricând accesând butonul de dezabonare din cadrul mesajelor pe care le primești de la noi.


4. Motive de securitate a infrastructurii noastre hardware și software.

Temeiul colectării și prelucrării în acest scop este atât unul legal, respectiv obligația de paza a bunurilor cât și unul bazat pe interesul nostru legitim de a ne proteja afacerea.

În măsura în care vom folosi informațiile deținute în alte scopuri decât cele mai sus declarate, îți vom solicita în mod expres consimțământul și îți vom explica de ce noi drepturi beneficiezi în aceasta situație.


5. IMPOSIBILITATEA/REFUZUL DE A NE FURNIZA ANUMITE DATE PERSONALE

În situația în care nu ne furnizezi informațiile solicitate este foarte probabil să nu poți utiliza în parametrii normali site-ul nostru și de asemenea să nu putem accepta și prelucra solicitarea ta și să nu fim în măsura să îți furnizam produsele sau serviciile de interes pentru tine.


6. UTILIZATORI

Datele tale sunt folosite de SC H.T.D.I. CONSULT SRL și nu vom distribui niciodată informațiile tale cu caracter personal unui terț în alte scopuri decât cele descrise în prezenta Politica.

Putem transmite informațiile tale cu caracter personal partenerilor noștri de încredere care sunt în măsura să ofere garanții în legătură cu securitatea și confidențialitatea datelor tale și care procesează datele doar în conformitate cu instrucțiunile noastre.

Partenerii noștri sunt în general terți prestatori de servicii cu care colaboram și care activează în domenii precum: servicii IT și mentenanța, găzduire baze de date intern și în cadrul UE, servicii de analiza comportamentala (Google Analytics, Facebook), contabilitate și fiscalitate, consultanta și asistenta juridica, marketing, finanțare, publicitate, prelucrarea plătii, livrare sau alte servicii, autorități publice.


7. LOCUL STOCĂRII

Atât pagina de internet cât și baza de date fizica și electronica conținând informații cu caracter personal sunt găzduite/stocate pe servere securizate din Romania.

In măsura în care vom transfera anumite date cu caracter personal unor entități localizate în Uniunea Europeana sau în afară Uniunii, inclusiv în state cărora Comisia Europeana nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal vom lua masuri pentru a va proteja drepturile și interesele.

Transferurile vor fi protejate prin clauzele contractuale sau alte garanții precum schemele de certificare din care face parte și Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.


8. MĂSURI DE SECURITATE

Desi datele tale sunt colectate în mediul online, o parte din acestea sunt stocate inclusiv pe suport de hartie (ex. facturi).

SC H.T.D.I. CONSULT SRL se preocupa în mod special și constant de implementarea unor masuri eficiente de securitate de natura să protejeze datele dumneavoastră cu caracter personal și să evite breșe de securitate atât în ceea ce privește informația stocata on-line cât și pe suport fizic.

Indiferent de modalitatea de stocare, datele tale sunt păstrate în medii sigure care beneficiază de măsuri de protecție la acces, utilizare, divulgare, modificare sau distrugere neautorizata.

De asemenea, am implementat masuri speciale privind securitatea rețelei și a transferului de date, auditare și testare a infrastructurii, personal instruit, transfer de date în afară României realizat doar către entități ce pot asigura o protecție similara, etc.


9. PERIOADA DE STOCARE

In cazul în care prelucram datele tale pentru executarea unor obligații precontractuale/contractuale vom stoca datele atât timp cât este necesar pentru executarea contractului și pentru o perioada ulterioara suplimentara.

Păstram conturile inactive 12 luni

Păstram comenzile în așteptare 12 luni

Păstram comenzile eșuate 12 luni

Păstram comenzile anulate 12 luni

Păstram comenzile finalizate 12 luni

Când gestionăm o cerere ștergere cont datele personale din comenzi o să fie înlăturate.

În cazul în care prelucram datele tale în virtutea unei obligații legale sau în interes public vom stoca datele atât timp cât este necesar pentru respectarea obligațiilor legale sau atât timp cât interesul este calificat ca fiind de utilitate publica.

În cazul în care prelucram datele tale pentru protejarea intereselor noastre legitime de afaceri, vom stoca datele pana când ne vei solicitam să ne oprim cu excepția cazului în care vom putea demonstra ca motivul pentru care colectam și stocam este prioritar fata de interesele, drepturile și libertățile tale.

În cazul în care prelucram datele tale în baza acordului tău expres, vom stoca datele pana la momentul la care ne vei cere să ne oprim.

În cazul în care prelucram datele tale în virtutea unei obligații legale sau în interes public vom stoca datele atât timp cât este necesar pentru respectarea obligațiilor legale sau atât timp cât interesul este calificat ca fiind de utilitate publica.

În cazul în care prelucram datele tale pentru protejarea intereselor noastre legitime de afaceri, vom stoca datele pana când ne vei solicitam să ne oprim cu excepția cazului în care vom putea demonstra ca motivul pentru care colectam și stocam este prioritar fata de interesele, drepturile și libertățile tale.

În cazul în care prelucram datele tale în baza acordului tău expres, vom stoca datele pana la momentul la care ne vei cere să ne oprim.


10. AUTOMATIZAREA PROCESULUI DECIZIONAL

SC H.T.D.I. CONSULT SRL nu folosește procese automatizate care pot genera efecte juridice care te privesc sau care te pot afecta într-o măsură semnificativă.

Poți cere oricând să nu faci obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dacă decizia respectivă produce efecte juridice cu privire la tine sau te afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă.

Nu poți beneficia de acest drept de opțiune dacă decizia luată ca urmare a prelucrării automate a datelor ne este necesară pentru a încheia sau a executa un contract sau dacă este permisă prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile tale.

Dacă ne-ai oferit consimțământul tău cu privire la prelucrarea automata și apoi te răzgândești, îți poți retrage oricând acest consimțământ prin formularea unei cereri scrise pe care să ne-o comunici folosind datele menționate la rubrica de Contact din site.


11. DREPTURI

  1. Dreptul la informare – ai dreptul să știi dacă datele tale personale sunt procesate; ce date sunt colectate, de unde sunt obținute și de ce, de cine sunt prelucrate, pentru ce perioada și dacă aceste date fac obiectul unei prelucrări automate de natura să producă efecte juridice sau să te afecteze în mod semnificativ.
  2. Dreptul de acces – ai dreptul de a accesa, în mod gratuit și la intervale de timp rezonabile, datele colectate de la tine/despre tine. Aceasta include dreptul tău de a solicita și de a obține o copie a datelor personale culese.
  3. Dreptul la actualizare/rectificare – ai dreptul de a solicita rectificarea sau actualizarea datelor tale personale, care sunt inexacte sau incomplete.
  4. Dreptul de ștergere – în cazul în care ti-ai retras consimțământul acordat, te opui prelucrării datelor, prelucrarea nu este conforma cu prevederile Regulamentului sau nu mai este necesara pentru realizarea scopurilor în care datele au fost colectate și prelucrate, poți cere ca datele tale personale să fie șterse din înregistrările noastre.
  5. Dreptul de a restricționa procesarea – în cazul în care se aplica anumite condiții, ai dreptul să restricționezi procesarea datelor tale personale.
  6. Dreptul de opoziție – în anumite cazuri ai dreptul să te opui procesării datelor tale personale, de exemplu în cazul marketingului direct.
  7. Dreptul de opoziție în legătură cu prelucrarea automata – în situația în care datele tale cu caracter personal sunt supuse unei prelucrări automatizate, inclusiv crearea de profiluri, care poate produce efecte juridice sau va poate afecta într-o maniera semnificativa, ești îndreptățit să ne solicitați să excludem datele tale din orice proces decizional individual automatizat.
  8. Dreptul la portabilitatea datelor – ai dreptul să obții datele tale personale intr-un format adecvat sau, dacă este posibil prin transfer direct de la un procesator la altul.
  9. Dreptul de ajutor de la autoritatea de supraveghere – ai dreptul să soliciți ajutorul unei autorități de supraveghere și dreptul la alte cai de atac, cum ar fi solicitarea de despăgubiri.
  10. Dreptul de a retrage consimțământul – ai dreptul să îți retrage în orice moment consimtă Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării dinainte de retragerea acestuia.
  11. Dreptul de a depune o plângere – dacă vrei să faci o sesizare în legătură cu modalitatea în care prelucram datele tale cu caracter personal, te invităm să ne contactezi:
  • prin e-mail la adresa gdpr@calincavaleru.ro;
  • prin poștă sau curier la adresa BD. BASARABIA NR 17, SECTOR 2, BUCURESTI, în atenția RESPONSABILULUI PENTRU DATE PERSONALE.

Te asigurăm că toate sesizările și plângerile tale vor fi tratate cu seriozitate, profesionalism și deplină confidențialitate.

Dacă totuși ești nemulțumit de modalitatea în care am răspuns sesizărilor tale, te poți adresa autorităților ce dețin rol de control asupra activității noastre în materie de date cu caracter personal.

In Romania aceasta autoritate este reprezentata de Autoritatea Naționala de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, ale cărei informații de contact sunt:

Adresa: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania

Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

The following two tabs change content below.

Călin Cavaleru

Autor, speaker, consultant. Lucrează din 1991 pentru businessuri private. Simplifică viața antreprenorilor și a executivilor de top din corporații folosind tehnici de gândire rațională. Își ghidează clienții spre cele mai simple, profitabile și durabile soluții.

Ultimele articole postate de către Călin Cavaleru (vezi toate)